Saturday, December 3, 2011

pergi lagi...

okay sekarang ni aku tgah amik break time between 2 classes yg end pagi tadi kul 10 n the next class
pkul 2 pm nanti...sebab ape?
kes beg aku berat, aku tak larat nak tampung, lepas tu baru aku sedar yang aku tak bawa
buku untuk next class nie
class pagi tadi kan, gabung dengan budak class lain tau, 
masuk2 je bilik tu, mak aih, penuh gile
xder la macam orang slalu kata tin sardin tu, tapi smpai da x ckup meja ngan kerusi
penuh la tu jugak kan???
 x yah la pulak nak mention yg sebelum tu kami da pergi kelas yg salah
 nasib baik x masuk -___-
masa kelas aku lapar giler sampai kan bile aku bagi contoh makanan
ni contoh yg aku bagi kt lecturer tuh

kalau needs(keperluan) - nasi
kalau wants(kemahuan) - coklat

lepas kelas kan, aku ngan siblings aku pergi makan taw
yg sorang ni, HAZIQAH name nye...
nak keluar kan duit,
daripada rm100 , die keluar kan banyak giler
berapa ringgit tu xyahlah mention kot2 ade orang nnty lepas baca blog ni
die pasang niat jahat pulak pergi rompak kwan aku tu
kesian HAZIQAH...

okay lah tu jer kot yang aku nak citer buat sementara waktu ni
x der story yg hot lagi lah
lagipun aku tgh lapar ni,, aku nak melantak ape yg ade dlm locker aku..
kawan aku kate aku kuat makan

MANA ADA!
*kalau aku kuat makan da lama aku besar n tinggi taw,huh!

No comments:

Post a Comment