Saturday, November 19, 2011

sekarang punye hari bulan 19 Nov, maka esok akan menjadi 20 Nov 2011. 
lepas almost 2 bulan cuti, the new sem dah nak mula

wow ! i'm a part 2 student already!

okay2 xnak over sangat. Malam ni aku tahu nak enjoy je. Nak tidor dengan aman kat dalam bilik sendiri, katil sendiri, tilam bantal sendiri everything sendiri...eventhough baru tadi pas lepas mengamuk ngan adik sebab dia hilangkan kalkulator aku. Huh! tahu nak pinjam tapi tak reti nak pulangkan balik.. aku pantang betul dengan orang macam ni. Sebab tu bila aku pinjam barang orang, aku kalau boleh nak pulangkan secepat yg mungkin.. So that orang t pun xkan mengamuk dengan aku.

Tadi aku sempat nak online, for the last time la konon sbb nnt kat u aku akan jarang giler online. malaslah.. macam yang aku da kata kat previous blog aku, internet kat tempat aku ni macam kambing. ada tapi x boleh nak guna. kenapa macam kambing tadi? sebab, ada makanan (kambing), tapi x leh nak wat dbuat korban...so kire x de function la tu

Hah, ni ada kisah baju kurung kejap...aku nak citer
nasib aku baik sebab aku tanya kawan aku nak pkai baju ape untuk datang daftar esok...Aku dah siap keluarkan dah tshirt fav aku ngan jeans nak pkai time balik machang nanti. Skali tahu2 kne pkai baju kurung pulak. I was like, what? Okay2 pakai baju kurung is no big deal tp nak naik flight pakai baju kurung? wah....x pernah dalam sejarah hidup aku buat macam tu. Dah tu, aku amik masa almost 15 minit untuk pilh baju kurung nak pakai esok, itu pun dengan pertolongan adik perempuan aku....


Oklah ni je lah aku nak meleter..boleh jer nak panjangkan tapi aku pikir esok nak kne bangun awal la pulak, kul 5 pagi coz flight kul 7.15. k, chowzzz...

by the way 21 Nov ni birthday kawan aku...=)


No comments:

Post a Comment