Monday, January 23, 2012

huahahhaa
aku da almost jadi giler u know???
jadi giler.....
knapa ni, knapa sarah kne jadi gile??


HEY YOU!!!
cakap baik2 sikit ye? saya x giler lagi. saya cuma almost jadi gile.. let me tell you why



  1. kawan saya semua balik rumah. well xder la semua tapi tinggal sikit je lah kt sini. ape la diorang ni, orang cina yg raya, tapi yg balik kampung nye orang melayu jugak. hari tu baru je balik sini lepas cuti mid sem, ni x sampai sebulan dah nk balik... buang duit je lah korang nie
  2. bosan, you know? bosan. bukan bohsia la sengal, bosan. Boring. mcm la dekat machang ni aku boley keluar pergi jalan2. kalau keluar pun, nak pergi mana jer? korang ada idea yg best tak?
  3. sakit perut yg teramat...-__-.ak tak taw aku makan ape hari semalamnye smp aku sakit perut sedahsyat mcm nie. nk masuk 3-4 kali da kuar masuk toilet tu, smp naik bosan aku. ad ke patot sakit perut tu datang time2 aku tgh cuti mcm nie. mcm mne aku nk fokus study...?
  4. movies. cerita yg wujud dlm hardisk aku nie, nk kata bosan x der la bosan, tapi bile nk isi masa lapang tu, dgn movie yg ada, bosan la. senang citer x best la. nk harapkn movie kt laptop kwn aku, dia tu hantu korea, aku mne la minat sgt korea2 nie
  5. bila aku buka facebook aku terus lupa kt books2 aku yg tersedia menanti untuk dibaca. mmg aku tahu yg book tu lagi penting daripada facebook, tapi at least facebook ni x de la membosankan sgt mcm books tu.
bosan...

2 comments:

  1. assalamualaikum, haha...kat sini tak terasa pun Chinese New Year... XD

    ReplyDelete
  2. okay la tu abg arip, at least u r not left alone during the chinese new year

    ReplyDelete