Saturday, June 4, 2011

bengong punye line

cam bodoh jer...
ei benci btl line yg aku gne nie
sape x bengang bile kaw nye topup rm14 hilang gitu je
RM14.oo tuh..bukan sikit nama nyer
macam mana boleh hilang? begini ceritanya
time tu aku buka phone
saje2 la nk main2 kan...
then jari nie pergi la tkn kt youtube
ingat kn nk tengok video klip kejap
'on the floor'- jennifer lopez feat pittbul
tekan punye tekan
dapat la jugak buka
tp bukan nye orang tengok full pun sebab
ea sikit2 stuck... malas ar nk dgr kn..
tutup terus ar youtube ue.
then tiba2 terdetik la pulak kat hati 
nk check balance kredit
tawu2 ea tulis ape....
Baki: 013-*******
RM0.14, sah sehingga 27/9/2019

I was like 
WHAT THE HELL?!
Sorry la bahasa tu kasar sangat
Sbb frust giler nk mati..
itu pun ak da delete sikit2
Smp tadi pas aku sembahyang maghrib pun
ak doa kt Tuhan yg supaya ingatkan ak
JANGAN EVER EVER EVER
GUNA HANDPHONE TU NAK MSUK INTERNET
 
Lepas kejadian malang tu,
roomate aku ajak makan
sumpah ak xde selera gila nk melantak n penuhkn perut ni
ak check balik balance kredit ue.. 
tiba2 lak jadik rm0.74
maybe ea taw ak geram sgt la kot
ea pun kasi la 60 sen
lagi rm14 ea kebas gitu jerp...
cm sengal jer la service ni
penat la ak nk mencarut je sepanjang malam

sia2 je ak pergi bandar machang semalam 
semata-mata nk tuntut topup rm10
yg pkcik ue x letak
ni pun satu lagi hal
ak mintak topup rm20 tp ea msuk kn rm10
memang 1 minggu aku x boleh dok diam la
tapi bila dah dapat, ape jadi?
baik ak x yah g tuntut semalam
at least if ak tuntut esok, td melayang un rm4 je
ade la jugak back up rm10...
benci betul lar

  

No comments:

Post a Comment